Jumlah Paparan Halaman

Rabu, 6 Mac 2013

aku??

erm..firstly..aku tak taw nak cakap ngan korang cam ne..tapi hidup ni sgt mencabar..
mencabar mksud aku kat sini ....dalam pelajaran...cara kehidupan...bergaul....lagi2 dalam soal hati dan perasaan...
sgt mencabar...susah kalau tak dapat harungi semua tu...
dalam pelajaran...huuh...pening2...lagi2 kos civil engineering ni...pergh..!!mmg boleh botak la kepala ni...
mcm2 formula kena ingt...
yela nmenye pun belajar kan...hehe...kalau dalam pergaulan plak...huhu...kalau tak kena dakah lam pergaulan boleh jadi pergaduhan taw...so mmg susah untuk jaga ati manusia ni...erm.....
dalam soal hati plak....lalalalal
no komen tentang ni...
tapi aku ada minat seorg mamat ni....blh tahan...not bad..and i very like him....<3 <3
adakah ini dinamakan cinta...oh NO!!!! i'm still studying!!where????at institute pengajian tinggi la....
so i've mg ak nk must focus to my study...study first right???

tah ape aku merepek ni...but inilah yg aku nk sampaikan.....

erm...ni blm spnhnya ak cerita...tnggu la publish ak yg akn datng...

k...tatatititutut....:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan