Jumlah Paparan Halaman

Khamis, 26 September 2013

hai korang!!

bertemu lagi naaa....
aku nk cter lagi la...haha...something that make me happy...u know...

after aku cter kat korang tntg 21 SEPTEMBER 2013 tu...
today.....27 SEPTEMBER 2013...he's message to me...u know!!! oh my gosh!! i dunt believe that... i think he'll forget me but.....sebaliknya plak....dulu dia sendiri yg nk aku lupekan die...so aku ikutla ape yg die nk....
harini die plak yg mesej aku dulu....rindu &sayang tu masih ada lagi....

tp sejujurnya aku pun rindu sgt2 kat die...tipula kalo xrndu...beselah tu kan... tp aku tahan....
aku ikut kehendak die je....
rindu...xpayah ckp la...tuhan je yg tahu.....
ermmm...ok...aku nk tgk ape langkah seterusnya die...
k jmpa lg dlm blog aku yg seterusnya... bye2!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan